Sluta

Ja det är nog dags att sluta tidsinställda inlägg eftersom det iaf inte blir som man trott :) Klockan ringde halv 8 imorse och jag var sååå sjukt trött och pallrade mig inte upp på en gång. Låg kanske 7-8 minuter till ;) Telefonen piper och ett mess från Andreas dimper ner. "Inget jobb idag :)" Jaså jaha på det viset. Ringde upp han och det regnade tydligen på mossen. Klev upp, klädde på mig och for iväg till Knutsbol och hjälpte till med tävlingen istället. Ganska trist med så få starter men man kan ju inte tvinga folk att vara med...?
Vi fick iaf placerade ryttare i nästan varje kategori/klass så det var riktigt skojigt för klubben. Lyckad dag och jag var hemma strax vid 12 så det blev en kort dag.

Nu har jag varit ute och hälsat på Santoz och även intagit lite mat. Nu funderar jag på en tripp till nästa stall för att fixa klart åt Z. Frågade Emilia igår om hon ville rida Z idag och det skulle hon göra. Nu är jag ju ändå hemma men eftersom vi har bestämt och hon är inställd på ridning så får hon rida. Jag har andra saker att greja med så mig går det ingen nöd på :)

Pratade även med Ingrid idag på tävlingen och hon skulle lägga ut annonsen på Santoz på deras blogg så håll nu alla tummar att nån nappar. Bara hoppas hon lägger ut den så fort som möjligt :)

Tydligen ska jag med mamma till stallet sen och lasta hennes häst :( Kommer ju säkert gå bra. Eller inte...


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0