Nu så

Kom precis hem och nu är det strax dags att krypa ner under täcket då det blir jobb imorgon. Har lyckats fixa häst hjälp imorgon då Lovisa kommer rida Z. Verkligen super snällt att jag kan få hjälp av alla när jag jobbar som jag gör. emilia red han idag och dom skulle trava lite bommar :) Lovisa kommer även rida mer i veckan (hoppas jag :)) om han nu sköter sig och är snäll med henne imorgon... Det blir nog inga problem då han är en riktig gentleman.

Har spenderat kvällen hos Seija för en trevlig pratstund och gott fika ;) Måste göras om igen snart tycker jag.

Nej invänta dotra som är på kvällspromenad med morfar så man får pussa henne gonatt sen blir det bingen :)


// Märi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0