Natt sömn

Jag har haft riktigt svårt att somna under en väldigt lång tid nu. Vet tyvär inte varför men jag skulle bra gärna vilja veta. Kanske kan ha att göra med att mitt liv är lite huller om buller just nu och att jag inte riktigt har koll på allt. Jag hoppas det kan bli ordning på saker så att jag oxå kan få njuta av livet som vissa andra får. Om så bara för en dag...

Idag har det som sagt städats och sen har jag varit runt till alla stallen. Bild på den nystädade lyan får ni under morgondagen. Nu ska jag försöka krypa ner och sova för klockan ringer imöra bitti då det vankas hovslagare (hoppas jag), Eftersom jag mer eller mindre har huvudet under armen nu för tiden blir det inte riktigt rätt alla ggr. Så jag hoppas han har tid att verka Jojje när han kommer annars får jag se om jag kan boka en egen tid.



// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Vickan - allt i rosa

för att somna lättare och bättre så brukar man säga att en lugn kvällspromenad innan man går och lägger sig brukar vara bra :)

2011-07-18 @ 00:02:35
URL: http://blogg.alltirosa.se
Postat av: Leila

Kika in hos mig, lämna gärna en kommentar efter dig :)

2011-07-18 @ 00:25:02
URL: http://lleila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0