Natt natt

Nu är det nog dags att sussa kudde lite tror jag. Har suttit och knåpat lite på min presentation om hästarna. Har hittills skrivit om 3 st men kommer ju på saker hela tiden som ska skrivas in där :) Men nu har jag iaf börjat och det är ju ett plus i kanten. Kommer även skriva ett inlägg om hur mitt hästeri började och när. Så grymt tråkigt bara när jag har massa fina kort men eftersom inte skrivaren funkar kan jag ju inte scanna in dom. Får hoppas det kan gå lika bra ändå fast det kanske inte blir så bra kort. En häst har jag tyvär inga kort på datorn på men det får väl gå ändå antar jag...

Kommer även bli lite uppfräschning här på bloggen då jag fått hjälp att göra en ny header. Nu ska jag bara snika till mig hjälp att få in den oxå ;)


Nej nu tar jag kvällen.



// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0