Morgonstund

är vidrig...

Speciellt när man är så förbannat trött :( Men nu är jag iaf uppe och har käkat frulle så jag ska alldeles strax bege mig mot stallet. Bara plocka med lite skit som ska till Labbsand.

Linda var nere igår och vi provade hennes sadel på Jojje. Fick byta järn i den och jag tyckte då den satt väldigt bra. Så även hon så jag ska provsitta den och se om den sjunker för då provar jag och byter till ett smalare järn. Tanken är att jag ska klättra upp idag och sitta men jag får se om jag hinner innan regnet kommer. Det skulle väl dyka in här framåt lunch och innan det ska jag fixa stallet i Dammis och rida Z. Så därför har jag inte tid att sitta här inte utan det är bäst att sätta fart.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0