Ledig dag

Nu har jag jobbat på sen i måndags och idag blev det lite ledigt då det vankades regn. Skönt att hinna träffa min älskade lilla prinsessa och umgås med henne :) Ska alldeles strax iväg och handla hästmat sen ska jag ta med henne till sjön så hon får bada lite.

Igår hann jag även med en tur till Santoz men han ville inte prata med mig då det var hur mycket gräs som helst som var mer intressant :) Såg inget svullen ut efter kastreringen och han har en rejäl mage.

Zonic var jag oxå uppe till en sväng på kvällen men han var mest grinig och ville ha mat ;) Så igår var jag tydligen inge poppis nånstans...

Nej om man kanske skulle göra nåt vettigt. Behöver städa och tvätta oxå ;(


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0