Läggdags ?

Ööö ja ev kanske jag borde göra nåt vettigt istället för att sitta här till ingen nytta. Skulle behöva göra iordning lite mackor och saft inför färden imorgon. Ska duscha och plocka fram kläder så jag inte behöver stressa med det tidigt som faan. Hästarna väntar ju på mig imorgon bitti då jag ska vara snäll och släppa ut kräken så Anki slipper ;) Är ju iaf ledig imorgon så då passar man på att vara lite snäll mot henne. Får inte bli alltför ofta bara så hon blir bortskämd ;) höhö.

Som sagt 08.00 imorgon bitti rullar Audin med transport mot Södertälje. Kristina är snäll och följer med som sällskap och stöd. Kan nog behöva ha nån vid min sida när jag får se honom...
Skriver mer imorgon när vi kommit hem och lägger förhoppningsvis in bilder oxå.


Gammal bild på pålle när han stod hos Anette i Utterbäck.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0