Kul jobb

Nyss hemkommen från stallen där jag ridit fixat till pållarna och ridit Z. Vi var inte riktigt överens idag men skam den som ger sig :) Han har inte vett att bråka med mig kräket för han går in i nåt han inte kommer vinna. Jag kämpar till sista stunden är kommen om det så ska ta 3 år !!

Jojje kom in och såg ut som en dränkt katt då han inte hade haft täcke på sig idag. Nu står han iaf med sitt nya fleece och en massa hö över natten så han mår garanterat som en prins. Han lärde sig riktigt fort att man får krafft foder på detta stället och därför är det inge intressant när jag kommer med höpåsen :) Han låter mig gå in och tömma den sen står han och hänger över dörrn och väntar. Han är för go den lille bubben ;)

Imorgon vankas det jobb och jag börjar en timme tidigare än vanligt då det är stacktäckning på g. Innan det ska pållarna matas och släppas ut så nu traskar jag iväg ut på altan och knycker med katten upp i sängen :)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0