Jobbsök

Fick ett litet insider tips om att det var ett företag i stan som söker personal efter semestern så jag skickade iväg mitt CV och även ett CV åt mamma då hon jobbat med sånt förr i tiden :) Tänker ju naturligtvis INTE tala om för er vart det är för då kanske det är nån mer som söker ;) höhö.
Hittade även ett till jobb idag på af:s hemsida som jag skickade ansökan till. Kan ju bara hålla tummar för att nån av som svarar så man får komma på intervju iaf.

Brukar kolla med jämna mellanrum på af:s hemsida och jag tycker det är dåligt med jobb överlag. Iaf för min "utbildning" som inte existerar... Med tanke på att när jag söker dom jobben som jag är kvalificerad för så kämpar jag mot kanske 500 andra sökande. Inte det lättaste direkt att få nåt då. Att ens få komma på intervju är ju stort bara det. Iofs finns det ju sälj jobb som du inte tjänar ett skit på. Vad är då vitsen att söka det ?

Vet inte heller hur jag ska göra med skolan och det som jag var inne på förut. Bäst vore ju om man kunde få ett jobb men som sagt går det väldigt trögt. Jag fortsätter iaf att leta och söker det jag kan. Mer kan jag inte göra :)


// Märi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0