Jobb

Nu håller jag nog som bäst på att pallra mig ut i bilen för att köra mot Mullhyttan. Garanterat inge pigg trots sovmorgon för jag kom nog inte i säng i tid igår kväll ;) Blir säkerligen länge idag då allt ska vändas från början igen. Tänk att man gör samma sak dag ut och dag in och jag tycker iaf det är skit kul. Är jag knäpp kanske ? :) Det går i snigel fart och det enda man ser är massa torv överallt. Typ som Sahara fast med torv istället för sand. Pengarna lockar ju såklart men samtidigt så har jag jobbat på andra ställen där jag fått pengar ;) och jag har iaf inte trivts bra där. Men på mossen tycker jag om att vara. Kanske för att jag sitter själv i min traktor och funderar över allt möjligt.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0