Hovis

Igår morse var hovis här och jag var ju inte riktigt säker på om han hade tid att verka Jojje då jag inte pratat med han innan. Men snäll som han är så verkade han honom när han var klar med dom andra två :)


Före


Efter


Så illa var det ju inte med hans hovar eftersom dom verkat han när han kom till jourhemmet. Men det var iaf ungefär 6-7 veckor sen så det var dags ändå. Skönt att ha det gjort och nu laddar vi inför veterinären på fredag. Första vacc sprutan står på schemat eftersom jag inte vet hur han är vaccinerad längre... Då passet inte fanns med när dom hämtade djuren så kan jag inte kolla det heller. Bara hoppas dom kan fixa fram det så jag slipper bställa ett nytt.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0