Hökörning

Jajjemän klockan 10 rullade brorsan in med traktor och balvagn i Labbsand. 10.45 var det inlastat och klart. Mycket smidigt måste jag säga. Iofs var det bara en balvagn men vi var inte så många så jag tyckte det gick väldans smidigt ändå. Jag och Kristina delade på denna vagn då hon ändå skulle fixa hö åt Karl i vinter. Eftersom Jojje och Karl går inne på nätterna nu behöver dom ju ha lite hö inne oxå. Ska ev köpa en till balvagn om inte Anki och Eva tar dom tre som är kvar. Kanske är nån annan som vill ha hö ? 1.50:-/kg. Väldigt fint hö faktiskt så det duger bra åt mig.

Har varit och handlat massa hästmat, en fodertavla och en ny grep nere i rosendal. Nu är jag hemma och softar en stund innan jag drar iväg runt till alla stall.

Bjuder på en bild på en mycket trött Alfonz som ligger i fotöljen (stavning?!) på altan och myser ;)


Lillprinsen <3


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0