Grillmästare

Jag har för första gången i mitt liv (tror jag) grillat alldeles själv och det gick åt helvete :D Haha jag kommer inte göra om det där på länge. Fast iofs övning ger färdighet ;)

Imorgon vankas det jobb och jag ska strax gå och knoppa. Allt är ju redan packat eftersom jag trodde det skulle bli jobb idag. Lite sovmorgon får jag trots allt eftersom vi tydligen börjar 9 (?) imorgon bitti.
Blev ingen tävlingstittande för mig imorgon men jag hejjar på våra tjejer nerifrån mossen :)

Har värsta vidriga bilderna som jag fick på mms på telefon men jag vet inte hur man får in dom i datorn ? Vet inte om man måste spara dom först i telefon på nåt sätt innan man kan ladda upp dom. Dock fattar jag inte hur man gör det heller. Nån som kan hjälpa mig ? :)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0