Fredagsmys ?

Har en känsla av att det inte blir varken fredags mys eller lördagsmys då den lilla svarta inte vill vara hemma på kvällarna :) Så jag får väl sitta här ensam och mysa med mig själv. Det funkar ju det med iofs.

Idag kommer Karin och vaccinerar Jojje samt kollar hans tänder. Dock tror jag inte att det ska finnas nåt fel men man kan aldrig vara säker. Då kan hon även tala om vad jag ska ha för storlek på bett så jag kan handla det på måndag när jag drar till Örebro. Har två bett men jag gissar på att han ska ha storleken emellan dom ;) Så typiskt men han behöver ju ha ett om han ska kunna ridas.

Provsatt sadeln igår oxå och den passa alldeles utmärkt :D Så den köper jag av Linda så fort min lön kommer in i augusti. Får dock in lite pengar i början på veckan (hoppas jag) men då jag endast har 33:- på kontot behöver jag ha dom till lite annat. Som att handla hästmat, människomat mm ;)


Duktig pålle <3

Inatt fick han stå inne tillsammans med Pitchi och det verka inte bekomma honom ett skit. Han är bara glad med sällskap. Tyvär har Karl blivit en liten suris då det kommit in en flicka i deras hage och den får inte Jojje umgås med ;) Flickan kommer nog dessvärre kliva ur hagen idag och då får vi hoppas Karl kan "tycka om" Jojje igen :) haha. Han fick täcke på sig imorse eftersom det skulle komma regn. Han behöver inte bli kall och blött på ryggen när det inte finns så mycket där längre ;/ Dock har han lagt på sig ytterligare några kilon sen han kom. Toppen !!




// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag blev positivt överaskad när jag såg Jojje! Han var inte alls så smal längre (men så har han ju hamnat i väldigt bra händer igen :-D ).

2011-07-26 @ 22:57:46
URL: http://cheran.blogg.se/
Postat av: Märi

Tack :) Jag ska göra mitt bästa för att han ska bli snygg igen ;)

2011-07-28 @ 11:16:10
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0