Färdigt

Tog inte till kvällen igår innan jag blev klar med städandet men det kom en massa annat emellan som jag var tunven att fixa. Så rena sängkläder kom iofs inte i förän runt halv 11 igår kväll :)


Lite skillnad eller ? :)


Tänkte att jag skulle försöka skriva klart om Södertälje resan och hästarna nu då jag har lite ledigt till 18.00 ungefär. Försökte få igång Spotify men det vill lixom inte. Fick knappt upp internet heller utan var tvungen att starta om datorn. Ska se om det vill funka nu så jag har lite musik när jag skriver. Kanske går lite lättare då :)


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Vilken mysigt rum ! :D

2011-07-21 @ 19:55:50
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0