99

Mmm jag känner mig inte riktigt hundra. Har haft riktigt lata dagar här och inte gjort många knop. Dessvärre behövde jag nog det och imorgon drar det igång med jobb igen. Ska samtidigt bli skönt att åka ner till mossen och bara få va ifred, fundera över livet och bara tråka runt.

Det är mycket som snurrar i mitt huvud nu ang hästar, stall, "vänner", livet i allmänhet mm. Har en hel del att ta tag i och klura på och jag hoppas jag kommer göra rätt i mina val. Just nu känns det bara skit och därför har jag varken uppdaterat här eller varit i stallena spec mycket. Bara hållt mig undan och så kommer jag fortsätta göra ett tag tills jag känner mig redo. Avvakta och se vad som komma skall och göra mina val utifrån det.

Nu har jag precis varit och handlat lite grejs och innan det var jag till Z och fixade. Han har stått i typ en vecka pga tappsko, skoning och mig. Skritta en sväng på han igår men idag fick han ledigt igen. Vi har inget inplanerat och jag ska rida när jag vill. Sluta ha dåligt samvete och försöka ragga folk som kan hjälpa mig. Jag jobbar nu för att få pengar till att överleva och jag tror inte han dör för att han inte rids. Vi kommer igen förhoppningsvis här i höst och då hoppas jag mina val är gjorda. Vart vi sen hamnar får framtiden utvisa...

Nu ska jag kila iväg ut och plocka in tvättkläderna på strecket, packa inför jobb imorgon, ta en repa med snabeldraken, duscha och sen mysa ner mig framför tvn alldeles ensam. Det behöver jag en dag som denna. Lite egentid med mig själv.


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Såklarthan inte mår dåligt av lite vila! Tycker du gör rätt i att inte ha dåligt samvete o jaga hjälp.



Ibland måste man prioritera annat än ridning här i livet :-)

Kram!

2011-07-31 @ 22:54:45
URL: http://cheran.blogg.se/
Postat av: Anki

Sunt tänk!!

2011-07-31 @ 23:07:41
Postat av: Märi

Tack så mycket :) Känns skönt att folk inte tycker man är knäpp eller nåt för man inte gör saker med hästarna varje dag ;)

2011-08-01 @ 22:48:19
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0