Uteritt

Har varit hemma ca en timme nu. Käkat lunch, Siri har ätit frukost och nu håller jag på att ladda telefon då de nästintill va slut på ström. Ska strax bege mig tillbaka till stallet för en ridtur i det fina vädret. Ska hämta mamma strax efter halv 2 så ja måste hinna rida innan. Sen finns de ingen tid till de då hon ska ha bilen och pappa kommer inte hem förän de är mörkt ;/ Z har ju vilat 3 dagar nu så ja rider ut en sväng idag så får jag se om de kanske blir ridhus imorgon då ja läste på Linda´s blogg att Niklas träningen va inställd. Men de beror ju som sagt på om ja har nån bil eller inte... Har ja inte de blir de svårt. Iofs kan ja åka på fm kanske beroende på var mamma ska imorgon. Hittills i veckan har hon inte behövt bilen förän klockan 1 och då hinner jag ju gott och väl till ridhus innan. Men som sagt ja får se hur de blir. Annars blir de uteritt imorgon igen då jag ska iväg och träna på kvällen så ja har inte tid att åka då. Ikväll blir vi ett jävla gäng som ska iväg tydligen. Skit kul :D Bara hoppas jag kan tycka de här är skoj och att man kan fortsätta me de. Är så sjukt nyfiken på va jag får för schema i skolan. Vill veta redan nu så ja kan planera mina veckor :) Men den som väntar på nåt gott...

Mitt löfte som ja skrev om tidigare har ja inte hållt... Fast de kanske blev max 10 tårar så de räknas nog inte :) Ja lyckades hålla tillbaka iaf och inte släppa på allt så ja bestämmer att löftet fortfarande inte är brutet :)
Blir så trött att ingenting kan gå som man vill. Har världens möjlighet och så är de pengar som fattas. Alltid dessa jävla pengar. Faan va ja hatar de. Sa igår att om ja säljer alla hästar har ja råd men då fråga pappa mig va ja hade kvar då. Ingenting... Så nu hoppas jag att de kan finnas nån som behöver ha hjälp mot betalning. Spelar ingen roll va de är men ja måste få in pengar för de här funkar inte. Så behöver du eller nån ni känner hjälp med nåt så hör av er då jag måste få in pengar om jag ska fixa de här !!

Avfärd mot stallet.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0