Till salu!

Ja visst nu har jag lagt in lite annonser. Det som ska säljas är:
* Bil; Mazda 323 -93
* Sadel; Passier allround mot dressyr 17,5" normal bom
*Ponny; El Santoz. Sötaste ungen i hela världen <3
___________________________

Bara hoppas nån nappar och vill ha nåt. Har ju inte gått så bra att sälja Santoz förut men det är väl inte rätt tidpunkt att sälja nu. Skrev även bytes i annonsen om nån vill byta mot annan ponny. Molly kommer ju bli mycke själv i vår/sommar när Z ska tävla så jag skulle behöva ha en annan ponny som sällskap till henne :) Haha nää då men kanske en ponny man kan göra saker med. Hyra ut till tjejer som vill träna och tävla. Måste väl finnas en del som inte har egen häst men som skulle vilja ha. Bara hoppas man kan hitta nån vettig ponny i så fall. eller en d-ponny som jag själv kan använda och även kompisar som är med till stallet. Skulle ju verkligen vilja ha en islandshäst men det finns nog ingen smart människa som byter bort sin isis mot min skitunge ;) Liite penga skillnad om man säger så. Haha ja drömma kan man ju alltid göra iaf.

Nej nu har ja inte tid me de här längre. Ska iaf till ridhus med Z idag. Blev ju inge igår ;( Tess kanske följer med och tar kort på mig när jag rider. Kul :) Men som sagt vi får se va det blir. Är de nu nån som är inne och vill köpa nåt av ovanstående så hör av er.

Föresten bjuder på en bild på Alfonz i baljan. Han är såå grymt sööt <3


// Märi<3



Kommentarer
Postat av: Anki

Åh vad söt!! =)

2011-01-15 @ 21:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0