Superkoll verkligen

Eller inte... FAAN va trött jag blir på mig själv. Hur kan man ha sån dålig koll på saker och ting ? Det är ju skamligt för helvete !!!! Hade kollat min kalender och idag kl 10 skulle jag ha engelska och på em svenska. Perfekt då tar jag ju bara med mig sv/eng mappen och lämnar resten hemma. När jag väl kommit till skolan står det en jävla massa folk där som inte jag sett förut. Blir liite fundersam, drar mig tillbaka och kollar studieplaneringen. Ja men visst då hade jag ju ingen engelska lektion idag för det är ju för dom som läser B kursen. Åååå idiot Märi !!!!! Hade kunnat gått på matten istället då vi har den samtidigt som engelskan på måndagar men då jag inte hade med mig matte grejer sket jag i den. Plus att jag hade för mig att nån kektion på matten var inställd. Vet inte om det var denna men det var de säkert inte. Asså snart behöver jag anställa nån som kan ha koll på saker åt mig för det här funkar ju inte. Nu ska jag iaf sätta mig med ALLA studieplanerings scheman från dom ämnena jag har och sen skriva i lugn och ro ner dom i min almenacka. Och faan ta mig om det blir fel igen !!!! GRRRR !!!!!


// Märi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0