Stress

Ja nu har de varit lite mycket ett par dagar så jag har inte hunnit uppdatera nåt. Händer iaf inte spec mycket i mitt liv men fullt upp är det iaf :) Skolan har dragit igång nu och jag har varit på samtliga lektioner förutom matten då i måndags eftersom nån klant kollat fel på schemat :( Men idag är de dags för matte och jag bävar. Hatar verkligen skiten för jag fattar ingenting. Känner redan nu att dom andra ämnena ska bli så mycket roligare men jag vet att jag måste lägga dom lite åt sidan och fokusera på matten annars går det aldrig vägen. Har ett arbete jag måste ändra lite på och sen maila iväg för det ska va inne senast imorgon. Fixar nog det ikväll medans jag väntar på Anki :) Är ju salsa idag som man måste iväg på ;) Så sjukt kul att man kommit igång med träningen nu och jag hoppas bara det ger nåt resultat. Men det borde det väl göra eller ?

Jaja idag har jag ringt och pratat med försäkrings bolaget ang mollys räkning så hon skulle kolla upp det och återkomma. Måste ringa CSN oxå då jag fick ett papper från dom häromdan. Jävla muppar det där. Plocka ur tvätten om det blivit klart och sen byta om och dra till skolan. Ska packa med mig ridkläder oxå för jag ska till stallet efter skolan sen. Eller det kan ja ju iofs packa mellan lektionerna för jag lär hem då :) Är ju klar i bägge stallen redan och det är riktigt skönt. Hästarna var lite sura på mig imorse för dom tyckte jag va sen. Men de ve ju sååå skönt att ligga kvar i sängen :) Tyckte Alfonz oxå ;P

Nej faan de här går inte. Stressa vidare nu. Ha de gött :D


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0