Skratt attack

Ja de fick jag igår när jag va ute och red. Tur att inte nån hörde eller såg mig för dom lär ju trott att jag är helt knäpp :) Z skulle rejsa med Siri och hon sprang framför och såg ut som en hare. Eller ja öronen gjorde iaf det så jag skratta som en tok. Orka som sagt då inte rida ihop hästen utan han flaxade på i nån "snygg" galopp. Haha låter inge kul när jag skriver här men de va de iaf ;)

Sitter här med träningsvärk efter gårdagens step pass. Satan va skoj de va och nu börjar mitt tränings schema ta form. Bara hoppas det kommer passa ihop med mitt schema i skolan annars blir de svårt ;) Har iaf tänkt mig träning måndag, onsdag och torsdag kväll. Kanske söndag kväll oxå men de beror på. Lite svårt att planera just nu då man inte vet skolans tider. Va inne och kolla deras hemsida igår på gamla schemat för hösten 2010 och det skulle inte funkat för mig. Då är de ju tex både matte och engelska samtidigt ! Hur faan ska man hinna de ? Kan ju inte va på två ställen samtidigt ;/ Jaja sakit samma svaren på de kommer på måndag och tisdag då det är upprop :)

Nu ska ja byta om och göra mig klar för jag ska nämligen till stallet och rida. Vi ska rejsa idag me ;) Haha så hör ni nån i Forsby som garvar är det bara jag :D Ikväll kör vi ett soft pass med salsa aerobic. Kan va bra att mjuka lite efter gårdagens pass :) Jävlar va tränad jag kommer bli. Om jag nu får ihop mina veckor. Men skam den som ger sig. Jag ska klara de. Woohooo



// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0