Såld :)

Ja visst nu är bilen såld :D Gick super duper fort verkligen. Den hann bara va inne 20 min innan första ringde på den. Tog ca 30 min så va han här och kolla. Efter 3 tim ringde han och bekräfta att han skulle ha den. Så han hämtar den på måndag :) wiihiii så underbart. Trodde inte jag skulle få den såld så lätt. Men det kanske är rätt läge att sälja bilar året runt jag vet inte. Skit samma den är ju såld iaf :)

Har precis kommit från stallet och nu har jag kollat runt på alla bloggar jag följer så det är väl dags att hoppa in i duschen. Ska ju på årsmöte idag så då kan det ju va bra om man har duschat iaf ;) Måste baka kladdkakorna oxå men det går rätt fort. Ska nog hämta Ida innan tror jag för vi ska dit lite tidigare och ställa iordning allt.

Red ut imorse t sammans med Jannica och Conda. Z skötte sig inge vidare idag. Han som brukar va så snäll. Tror våran "hawaii" vecka inte har varit spec bra. Blir att åka till ridhus ett par dagar till veckan så kanske han är snäll sen :) Imorgon är de ju dags för skola oxå. Inte lika taggad längre kan jag säga eftersom jag inte vet om det blir nåt för min del. Jaja de märks imorgon. Nej faan nu har jag inte tid med det här längre. Plikten kallar...


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0