Sadeln såld :)

Undra om det vänder nu och grejerna går åt som smör så jag kan få in lite kosing ? :)
Har inte vidare stora förhoppningar om det tyvär men... Mitt smarta jag hade ju skrivit ett annat pris i annonsen än vad jag tänkt mig. Naturligtvis billigare pris ;/ SUCK !! Jaja inget som går att göra nåt åt nu. Fick iaf in lite pengar så jag kan betala det hö jag fick igår och sen kanske betala av lite på däcken. Om jag nu ska köpa däcken. Det strömmar ju in mer och mer räkningar varje dag så jag vet inte om jag ska fortsätta åka på mina skit däck och sen köpa nytt i sommar istället. Hmm svårt val...

Jaja nu blir de iaf lite plugg innan det bär av mot stall och ridhus. Ikväll följer jag med Anki och Delilah då dom ska ta sig en svängom i Knutsbol. Sen blir de sista myskvällen med min prinsessa för imorgon kväll åker hon till B i två veckor ;( Lika jobbigt varje gång men veckorna går fort och snart är hon hos mig igen :D

Ska försöka sätta ut ny annons om mina häst grejer. Har sänkt priset på lite saker och två av grejerna ska ut på tradera. Måste komma ihåg och ta kort på dom idag då det inte finns bilder på de.

Nej som sagt lite svenska och engelska plugg ska det bli nu. Jippi ;) Haha.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0