Ridhus

Gott nytt år på er alla !! Mitt nyår blev ingen höjdare då ja inte ens va vaken vid tolvslaget ;) Hade super ont och va jätte trött så ja orka helt enkelt inte hålla mig vaken. Men men, nyår känns lixom inte som nån speciell "högtid" för mig så ja bryr mig inte så hårt. Man får ju lixom inga paket då ;) haha.

De nya året börja med en tokig ponny på morgon, ännu mer tokiga hästar på dan och en super dum häst vid lastning. Jösses va han kan bråka min morot. Riktigt trött va ja på han idag. Får hoppas lastningen kan gå bättre imorgon för när vi väl kom till ridhuset va han hur bra som helst. Kändes jätte fin och hade faktist lite egen energi :) Anki tyckte oxå han såg fin ut. Hon red samtidigt med P. Ska som sagt åka imorgon igen bara för att. Han ska inte tro jag ger mig för såna där dumheter. Får se om jag får sällskap av Anki och nån häst imorgon eller om hon bara följer med ändå. Kul iaf med sällskap och även få lite hjälp vilket vi verkligen kan behöva...

Min älskade lill prins tyckte de va super läskigt inatt när de small så. Låg i min säng med jätte stora ögon. Till slut kunde han slappna av iaf och sova en stund. Dock väckte kräket mig imorse vid halv 7 ;( Så ja kommer inte va vaken dunder sent ikväll vill ja lova :) Ska kolla på fångarna på fortet strax med mitt godis som blev kvar sen igår :)


Uppdaterar mer imorgon kanske om mitt skit år 2010 ;(



// Märi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0