Program

Idag var jag i ridhuset och red igenom LC:1 för Anki. Fick tom ett protokoll :) Haha ingen vidare läsning men det hade jag räknat med. Vet ju vart vi har våra svaga punkter och det såg hon med. Men men det är bara att jobba vidare. Ska iaf anmäla mig till tränings dressyren 13/2 och rida det programmet jag red idag. Så det blir hård träning fram tills dess ;) Tyvär kommer han ju stå sista delen av veckan då han får vaccin på onsdag och skos på torsdag. Men veckan efter hoppas jag på att vi kan komma iväg några dagar till ridhuset och trimma lite.

Har precis kommit från stallet där jag och pappa fixat stallet och plockat in hästarna. Dom små fick sig en genom körare med borsten och dom njöt för fulla muggar. Santoz måste ju bara prova att "skrämmas" lite men det är ju ingen större idé ;) Han är ju bara en fjant. Hehe. Är helt förvånad över va snäll han verkligen är. Så enkel att greja med. Nu var det ju många år sen jag kom i kontakt med fölungar sist men ändå...

Annars händer det väl inte så väldigt mycket. Skola till veckan och sen rullar det på med allt runt omkring. Ska bli skönt med lite ridledigt i slutet så jag kan fokusera massor på skolan. Har ju som sagt inte ens öppnat matte boken än ;/ *fyyy* Så den åker väl fram då tyvär... Ska försöka hinna med Mille några dagar till veckan oxå då han får skor på tisdag. Kanske kan bli fredag och lördag då dom andra dagarna redan är fulla med allt möjligt.
Är ju styrelsemöte på onsdag kväll oxå så träningen blir ju inställd ;( Skit trist verkligen men det är ju bara en gång i månadden. Tur vi har söndagarna oxå som vi tränar typ samma grej. Är ju såå sjukt roligt :) Lyckades baka en liten kaka igår som jag ska ta med och bjuda mina kamrater i styrelsen på. Hoppas dom gillar den :) Var ju första gången jag bakade den så då kanske de kan få bli lite fel :P

Nej bäst att göra sig iordning för Anki kommer väl om en stund och hämtar mig då det är dags för träning ikväll :)


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: theréshanning

haha gud vilken söt header! :D



* btw.. har du något tips på webshop's som har studentklänningar?

2011-01-30 @ 23:42:52
URL: http://thereshanning.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tittar du på Ponnyakuten :D?

2011-01-31 @ 09:40:14
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Märi

Therese: Tack :) Nej tyvär har ingen koll på student klänningar ;(



Evelina: Nej jag kollar inte på ponny akuten för jag har för mig den går på söndag kvällar och då är jag på träning ;( Men har sett det förut och tycker det är ett roligt program :)

2011-01-31 @ 13:15:47
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0