Prinsessan <3

Två långa veckor har gått och äntligen är hon tillbaka hos mig. Hon kom en dag för tidigt egentligen men de va ju bara för att Jenny va här och skulle hinna få träffa henne innan dom skulle åka hemåt.

Ja som sagt Jenny har ju varit här sen i torsdags och vi har hunnit med ridhus två dagar, spelat ride hos Anki i fredags kväll, haft sovmorgon i lördags morse :D och bara tagit de lugnt. Dåligt med bloggandet nu några dagar men de har sina orsaker. Dels för att hon varit här och sen lite andra grejer. Har även varit med Anki väldans mycke och hjälpt till i ridhuset och då försvinner mina kvällar att blogga på :) Men nu hoppas jag de kan bli lite ändring på de. Skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle uppdatera om mitt skitår 2010. Nu är mitt minne under all kritik då ja knappt kommer ihåg mitt namn ;) så ja kan inte skriva som både Anki och Cissi gjort med va som hänt varje månad under hela året... Så ja får väl ta de som är mest väsentligt då antar ja. Gör som Jannica med ett plus eller ett minus framför de som varit bra/dåligt:

+ Bestämde mig för att betäcka Smulan
+ Fick sommarjobb på mossen och jobbade som en tok för att få ihop pengar till betäckning
+ Z åkte till Anki på "intensivkurs" en vecka ;)
- Smulan dog ;( <3
+/- Köpte nya ponnisar

De va väl i stort sett de som hände som är nåt av "värde". Nu undrar ni säkert över tecknet framför köpet av min nya ponnisar. Klart jag är jätte glad att ja köpte dom för dom är alldeles underbara bägge två. Men om jag hade fått gjort om det året hade hon aldrig blivit betäckt. Om ja bara hade vetat va som skulle hända. Nu är ja varken synsk eller har nån kula att titta i. Men som med allt annat är de bara att försöka fokusera och tänka framåt fast de är fruktansvärt svårt. Tänker på henne dagligen och skulle göra precis va som helst för att få henne tillbaka. Hon va vackrast i hela världen <3

Usch nu blev ja alldeles tårögd här så nu får ja skriva om nåt annat. Har lovat mig själv att aldrig mer gråta och de löftet ska hållas :)

Nu blev de lite uppdaterat om va ja pysslat med på slutet. Nästa inlägg ska skrivas om plus/minus va gäller 2011. Både bra och dåliga saker som kanske väntar :)


// Märi<3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Märi stumpan!

Smulan hade gått bort oavsett betäckning eller ej... Dåligt hjärta försvinner inte bara. Jag har också minnen av henne jag bär med mig lilla ponnyn. Mår ganska pyton i min förkylning. Gör bara sånt jag lovat men snart kan vi nog ses igen KRAM

2011-01-09 @ 15:38:25
Postat av: Cissi

Märi stumpan!

Smulan hade gått bort oavsett betäckning eller ej... Dåligt hjärta försvinner inte bara. Jag har också minnen av henne jag bär med mig lilla ponnyn. Mår ganska pyton i min förkylning. Gör bara sånt jag lovat men snart kan vi nog ses igen KRAM

2011-01-09 @ 15:38:39
Postat av: Märi

Cissi: Ja vet... ;( Men de känns så hemskt iaf. Kommer alltid göra de och jag försöker kämpa på. Men vissa dagar går tyngre än andra ;( Ja du får krya på dig för jag vill absolut komma snart och hälsa på dig. Kramar <3

2011-01-10 @ 13:38:07
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0