Knövel ;(

Asså nu är de faan snart dags att ge upp för min del tror ja. Hur mycke ska man orka egentligen ?
Har pratat med CSN idag och jag måste skicka in en skriftlig lapp om varför jag bara gick 6 veckor i skolan våren-08. Jaha de är så dags nu att få veta de när ja börjar på måndag. Är inte säkert jag får pengar förän i mars kanske... :/ Och tyvär kan inte jag gå så länge utan pengar. Inte lätt att få tag på nån när de är fredg heller då alla slutar tidigt. Får väl försöka inte gräva ner mig över de här och ta nya tag på måndag. Åker iaf iväg på uppropena och sen ska jag in till studievägledaren och prata med han. Har mailat han idag men om han nu inte befinner sig på jobbet är risken jävligt liten att jag får nåt svar. Och jag som va så sjukt taggad inför skolan. Kan inte påstå att jag är de längre... Faan oxå !!

Idag blir de iaf ridhus med Z. Har iofs ingen motivation till nåt efter de här med CSN men jag får väl försöka stå ut tills på måndag. Jag är verkligen inte en sån här "dag till dag" person utan jag mår bäst när mitt liv är planerat in i minsta detalj ;) Gillar inte att inte veta va som händer och när de händer. Allt måste funka lixom. Som de ser ut nu funkar ingenting. Usch va less jag blev. Får inge svar från vet ang Siri heller. Har ringt dom oxå idag och dom ska kolla upp och höra av sig. Så nu sitter jag med telefon i högsta hugg och inväntar samtal. Men dom har säkert inte fått nåt svar än så de kommer väl inte förän nästa vecka... Bilen är iaf klar fick jag besked om. Svin dyrt blev de så tro att aset ska säljas till våren.

Nej nu ska ja mysa med prinsessan och lill prinsen för dom är iaf bra. Nog för att dom kostar pengar men de gör inge eftersom dom är såå fruktansvärt söta bägge två :)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0