Irriterande

Igår åkte jag iväg på träning själv eftersom Anki inte skulle med. Är riktigt stolt att jag tog mig i kragen och for iväg. Blev ett riktigt "killer" pass men så sjukt roligt. Har idag endast lite känningar i knävecket på höger ben (?) annars fullt fräsch :) Ikväll byter vi ut gympan mot styrka istället fick jag ett samtal om ;) Får hoppas det oxå är lika roligt som det andra och om vi inte får plats drar vi på gympan istället. Har iaf gått ner nåt kilo sen vi började träna. Har inte exakt koll men har iaf minskat och det är ju positivt. Bara hoppas det fortsätter i den riktningen :)

Är hemma på lite lunch nu efter att haft en lektion i skolan. Fixat klart bägge stallen och inväntar nu lektion nr 2 och den sista för dagen. Sen ska jag ut till stallet och skritta ut Z en sväng. Sånt förbannat skit väder idag det blåser ju isbjörnar ;/ Men man får väl pälsa på sig antar ja så inte öronen blåser av. Imorgon åker vi till ridhus igen och då är det Anki som rattar runt Z :) Sen blir de lite välförtjänt vila för pålle resten av veckan me tanke på vacc och skoning. Glöm inte att läsa att det faktiskt är Jag som har bestämt denna vila och inte han ;)

Resten av veckan består av skola, stallx2 och träning. Toppen :)

Lördag blir de riktig fjortisfylla hos brorsan ;) hahaha


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0