Helg :D

Ja visst nu är det helg. Faan va gött :D Men det blir ju inge ledigt iaf då min helg kommer bestå av stall och plugg. Har iofs redan gjort klart uppgift till Sh idag. Bara en liten grej kvar som jag inte riktigt fattar. Hoppas jag kan få lite hjälp med det till veckan på lektion. Börja lite smått att läsa i min engelska roman igår oxå. Haha jösses va rostig man är på engelska. Det här kan bli skoj :) Men men jag ska försöka mitt bästa. Nu i helgen ska jag iaf fixa lite svenska och sen kolla om det finns mer uppgifter man kan göra i förväg. Gäller ju som sagt att va med från början så man inte halkar efter för då är det kört :(

Ridhus imorgon med Z. Jag ska rida. Söndag rider Anki Z i ridhuset och det ska bli spännande att se vad hon har att säga om honom. Hon red honom ju sist i somras när han stod hos henne en vecka. Jaja så illa kan det ju inte va. Han har ju faktist stått ett tag pga hoven men nu är vi på gång igen. Har kollat ut lite tävlingar som jag skulle vilja iväg på. Men det beror helt och hållet på det ekonomiska. KRT ska ha klubb dressyr och även helg i Markebäck men jag är väldans tveksam om det blir nåt för min del ;( Skit trist verkligen men har jag inga pengar så har jag inte. Fick ju skatten på bilen som ska va betld i början på feb så det här kan bli skoj. Usch va jag hatar räkningar. Om man kunde få den lilla pärlan i stallet såld så skulle det underlätta en himla massa. Men de går trögt...

Nej nu ska ja börja ladda inför mysfredag med min prinsessa. Vi ska kolla Lets dance ;)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0