Hata !!

Jag verkligen hatar mobilt bredband !!! Hade skrivit värsta inlägget igår och sen när jag ska publicera fuckar bredbandet åt helvete ! GAAH vill ha tebax det gamla som funka som det skulle. Vågar därför inte skriva nåt långt inlägg idag då man inte vet om det kommer publiceras eller inte...

Första lektionen idag i skolan. Eller kan man kalla det lektion ? Tror inte de då vi bara fick information och gick igenom schema, studieplan och fick lite böcker. Ska börja läsa en roman nu på engelska. Haha det kan ju sluta hur som helst. Bäst att börja i tid om det är så att jag inte fattar nåt. Va ju ett tag sen man gick i skolan så engelskan är nog lite rostig tror ja :) Men övning ger färdighet. Är iaf fortfarande sjukt taggad på skolan så jag hoppas det håller i sig fortsättningsvis.

Jahopp lite om helgen då kanske. Skola imorgon igen 10.00-11.30. Innan det stallet och efter skolan blir de stallet igen :) Luncha grannhästarna och sen iväg med Linda till affären då min "koko" bror vägrar följa med och panta flaskor. Haha han är bara för töntig :D Blir en liten rid tur imorgon med för att sedan åka till ridhus lördag och söndag. Anki rider nog Z på söndag tror jag. Hoppas på det iaf :) På lördag kommer de en tjej och ska kolla på min sadel så jag hoppas hon handlar så jag får in pengar. Har fått erbjudande att köpa fälgar och däck av broder så jag hoppas jag får in lite kosing i helgen så jag kan handla dom. Skönare med riktiga dubbisar än sånt här "året runt" skit. Jösses han går ju som en skitnödig hund på vägen ;/

Nej nu har jag inte tid med detta längre. Siri måste ut på en pink och jag ska göra mig klar för träning. Salsa ikväll kl 19.00. Anki och jag ska svänga våra rövar ;) Hahaha


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0