Depp

Usch samtalet jag fick inatt var ingen höjdare kan jag lova. Trodde inte det va sant det jag fick höra. En underbar kompis finns inte längre med oss och saknade är stor. Kommer aldrig glömma våra dagar tillsammans på Folkhögsskolan förra sommaren. Vi hade så sjukt roligt där. Eller på morgon innan skolan när jag va tvungen att släppa ut hästarna och han va med :) Haha livrädd men ändå följde han med och klappade hästarna. Tog även kort på min fina ponny och skickade sen till mig. Hade tom henne som bakgrund på telefonen en sväng :) Allt va som roligt när man var i hans närhet. Vi skrattade och flamsa omkring. En helt underbar tid. Nu finns du dock inte längre men jag vill att du ska veta att stunderna och skrattet med dig kommer jag aldrig glömma. Vila i frid min underbara vän. Du är så oerhört saknad. <3 Stefan Ollila <3

***************************
Det var allt för idag. Orkar inte med det här...


// Märi<3


Kommentarer
Postat av: Jenny Ljunggren

Nä men usch va hemskt.. :( Får man fråga vad som hände med honom? Stackars alla som stått honom nära :'( Puss

2011-01-24 @ 19:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0