Besviken

Så fruktansvärt besviken är jag efter danspasset igår. Usch det kommer jag aldrig mer gå på. Hädanefter blir de gympa på måndagar istället. Visserligen skit tråkigt de me men mycke mer behövligt för mig. Ska prova på step imorgon kväll och sen salsaaerobic på torsdag. Rätt bra att denna vecka är gratis så man kan ju prova på allt möjlligt. Hoppas iaf jag kan fastna för antingen step eller salsa då jag så gärna vill gå på nåt två dagar i veckan. Synd att de på söndagar är med massa hantlar och skit annars hade jag gått söndagar oxå :) Hehe nu jävlar ska ja ligga i ordentligt och träna. Se om de kan ge nåt resultat :)

Häst kraken har stått två dagar nu ;( *fy på mig* Men idag måste ja nästan klättra upp annars blir de aldrig väl. Tänkte ta en liten jogging tur i skogen om de inte blir för mörkt. Eftersom vi bara har en bil att tillgå nu och mamma inte slutar förän 3 är de inte säkert ja hinner ut innan de börjar skymma. Hade funderingar att ringa brorsan och fråga om han kunde köra ut mig. Men de är han säkert inte vidare pigg på :) Vi får se va de blir.

Fick börja morgonen i stallet med att laga hage. De va ju NÅN JÄVLA SKITUNGE som pajjat tråden ;( Usch igår va han billig de kräket. Men de gick rätt fort att knåpa ihop de där så nu håller de väl tills nästa gång :) Ska fixa iordning den övre delen i hagen så fort våren kommer. Blev ju inge me de förra året av nån konstig anledning som jag inte kommer ihåg. Men som sagt i år ska de ske. Stallet ska även skuras och målas detta år. Jösses hur ska ja hinna allt ? :S Hoppas bara jag kan få måla om med andra färger för de är alldeles för mörkt som de är nu tycker ja. De funka ju bättre förr när vi hade spån men nu när vi har torv blir de så himlans mörkt. Nu har vi ju nedre delen av väggarna svarta och upptill är de vitt. Boxdörrarna är gula och gallren röda ;/ Jag vill ha grått nertill och vitt upptill. Samt boxväggarna grå och gallren svarta. De kan väl inte va så svårt att måla över så de ser bra ut ? Sen blir de ju mycket ljusare om man har grå istället för svart. Ja får väl spara ihop till färgen själv om han vägrar :) Haha.

Nej nu ska ja göra nån nytta.


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jääänny

Ska jag komma upp å rida lilla zonic? :D Du får inte skälla på den lilla skitungen, han är alldeles för söt! Om han inte hade varit så stor så hade jag packat ner han i väskan å tagit med honom till skåne :D Puss

2011-01-11 @ 15:38:01
Postat av: Märi

Ja de är bara du kommer och rider :) Haha joo de får ja visst de för när han är dum ska han ha skäll. Han fick faktist lite omvårdnad förut så han klarar sej ett tag ;P

2011-01-11 @ 19:53:57
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0