Trötter

Usch idag är jag segare än vanligt. Kanske kan bero på att jag sovit längre än jag brukar och att jag inte var hemma förän 4 imorse :) Haha. Har inte fått tillräckligt många timmars sömn så det lär jag ta igen inatt. Prinsessan kommer ikväll oxå så då blir det massa mys :D Har inte sett min lilla ängel på två veckor. Så det ska bli sjukt underbart att få ha henne hos mig igen :)

Igår kväll var det fest i bråten och det blev faktiskt väldans lugnt. Den som var fullast var nog bror min. Haha men det var väl inget nytt ;) Jag mår förutom tröttheten väldigt bra idag så det måste ju betyda att det gick lugnt till igår. Nu har jag ju gjort en av mina två fyllor detta år ;) Haha.

Nej usch lägga sig på soffan en stund framför tvn och invänta klockan för sen bär det av till stallet och plocka in mina kusar. Hoppas päronen mockade imorse när dom var där för det vet jag inte om jag har ork till idag ;P Haha.





// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0