Snö helvete

Vem faan har beställt den här vidriga snön ? Jag hade ju nyss vår känningar men dom gick över ganska fort när det här damp ner. Usch jag anser att vintern gjort sitt för denna gången och vill välkomna våren istället. Nån som håller med ?

Duktiga jag har bakat idag igen. Hehe kanske skulle starta ett eget litet fik ;) Idag blev det kladdkakemuffins med grädde och en polly på toppen. Det var smaskens vill jag lova. Får se om jag tar med några till tävlingen imorgon om det finns kvar. Päronen var inte dåliga på att hjälpa mig med att provsmaka :)
Men eftersom det är jag så måste jag ju få gnälla lite annars blir det inte rätt. Dom var lite knapriga för min smak. Gillar mer att dom är mycket kladdiga. Men men vadå första gången och ändå iaf godkända. Inte illa ;)

Tävling som sagt då imorgon och Z får inte vara med. Han har stått nu pga skoning, vacc och skola. Pluss att jag verkligen inte har ett rött öre. Hoppas mupparna kan få tummen ur röven och besluta om jag ska få några pengar eller inte så jag vet om jag ska gå kvar i skolan.

Mm skolan... Börjar komma igång riktigt nu och är en del som ska fixas vilken min kväll och dag imorgon kommer bestå av. Först på tävling och sen skola. Får se om det blir träning imorgon kväll oxå. Anki är tydligen lite krasslig. Kan ju iofs åka själv oxå men då jag behöver tillbringa ganska mycket tid med mina skol böcker så grinar inte jag om det inte blir träning ;)

Pratat och mailat med en tjej idag oxå ang Santoz. Vill inte säga för mycket utan det blir som det blir. Om det finns nån krake som vet om nåt place han kan flytta till typ nu så hojta gärna till. Vore bra för han att komma bort från mamma nu och klara sig lite själv.

Nej nu ska jag gå kvälls promenixen med prinsessan och sen blir det duschen. Har ju städat och bytt i sängen idag och då är det obligatoriskt att man måste duscha :) Finns inget skönare än att krypa ner i en nybäddad säng nyduschad :D Man sover som en stock då. Hehe. Plus att jag har sov morgon imorgon ;) Det ni...



// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Tack för påhälsningen igår, alltid kul att babbla lite.

Och att leka med Siri såklart.

2011-02-17 @ 08:04:22
Postat av: Märi

Tack själv :D Hade ju inte sett dig på länge ju :) Haha ja det är obligatoriskt att leka med Siri. Iaf om hon får bestämma ;)

2011-02-21 @ 13:01:25
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0