Sego

Usch idag går det riktigt trögt. Alfonz har fått nåt dille och väcker mig 06.40 varje morgon. Min klocka ringer ju 40 minuter senare och jag vill gärna sova tills dess men det går uppenbarligen inte. Så den här morgon/fm har spenderats i soffan framför tvn och även vid datorn där jag lagt ut lite grejer på tradera. Får säkert inget sålt och sen är det ju bara skit saker som inte knappt kostar nåt som jag säljer här. Måste dra igång en loppis snart i ridhuset så man kanske kan bli av med nåt. Funderar på om jag ska sälja ponny sadeln jag har eftersom den iaf inte passar på Molly. Verkar ju inte som det blir nån ridning på den fröken eftersom jag inte hittat nån som är självmordsbenägen än ;) Får hoppas Anki tar sitt förnuft till fånga i sommar och rider in den där lilla damen åt mig ;) hehe.

Nej bege sig mot stallet kanske då jag inte hade ork att fixa nåt där imorse så allting är kvar ;/ Funderar på en rid tur i det fina vädret oxå. Då blir nog Z glad :) Men det beror på om jag hittar nån energi efter vägen. Som jag känner mig nu har jag bara lust att lägga mig i soffan igen och kolla på tv. Vet inte om jag håller på att bli sjuk för jag känner mig inte riktigt fräsch tyvär. Jaja det är väl bara bita ihop och köra på. Ska plocka med mig mer grejer hem från stallet och lägga ut på tradera oxå. Se om nån nappar på det.

Fixar kontrakt på Santoz imorgon eventuellt och skickar iväg så hoppas jag att lite pengar från det kan trilla in. Inte roligt att vara fattig nu. Hoppas på positivt svar på fredag oxå när jag ringer igen om mina pengar. Håll tummarna.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0