Plugg

Jag har nog inte så stor koll som jag trodde mig ha. Engelskan ska var inlämnad senast onsdag och matten senast fredag ;/ Jag är inte klar på långa vägar med nåt av det... Har suttit lite med matten nu iaf och jag förstår inte riktigt va jag pysslar med men ja lämnar in skiten ändå. Bara några tal kvar sen kommer "text talen" som jag verkligen avskyr. Kollade igenom dom lite förut och jag tror dom första kommer gå galant men sen då...
Engelskan ska jag sätta mig med efter att jag kommit från stallet i em. Är ju träning ikväll och det får man inte missa :) Sen blir de plugg i stort sett hela dagen imorgon så jag kan maila engelskan på kvällen. Sen ska jag fortsätta med min engelska då vi har muntlig examination nästa vecka och det har jag inte ens börjat med ;( Fy på mig !!

Nej fortsätta med lite matte innan jag ska tillbaka till skolan. Imorgon blir de ev Hööks med Anki och sen kommer Elina på em och tar lite kort på Santoz :)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0