Pengar

Ska idag posta en nosgrimma i ett paket som nån vänlig själ ville köpa av mig. Sånt gillas när folk handlar grejer av mig så jag får in pengar :) Dessvärre har jag kommit på mer grejer som ev ska säljas så jag får väl lägga in en ny annons då kanske. Nu är det lite grejer som ligger på tradera och jag har fått några bud. Dock inga större pengar det handlar om men nån krona slinker det väl in.

Har tänkt att jag ska ringa igen ang mina pengar från CSN så jag hoppas dom beslutat nåt. Är det så att dom anser att jag ska vara kvar i skolan kommer min helg bestå av plugg då det är en massa som ska göras till veckan. Två prov och en inlämningsuppgift såhär långt iaf. Sen kanske det är nåt mer som jag glömt :) Har inte lagt ner så stor energi på det där eftersom jag inte vet hur de blir med mina pengar.

Imorgon bär det av till Anki för att kolla på kontraktet på Santoz så jag kan skicka det. Har bett henne om hjälp för jag brukar komma på en massa och sen kan jag inte formulera mig spec bra. Sen kanske man glömmer nåt viktigt som hon kommer på osv :) Skönt iaf att man har snälla vänner som ställer upp och hjälper till när men själv inte fattar nåt.

Nej nu måste jag ringa CSN. Skulle egentligen skriva mer men jag är så nyfiken och få veta om dom kommit fram till nåt. Håll utkik efter nästa inlägg där det förmodligen står om det gått igenom eller inte...


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0