Oops

Haha i förra inlägget skrev jag om mitt prov i svenska som jag tyckte gick ganska bra. Det verkar som läraren inte riktigt tyckte som jag då jag fått ett mail från henne där hon vill att jag ska komma in nästa vecka på handlednings tid så vi kan prata om mitt prov :D hahahahaha jag tror jag dör. Från och med nu ska jag sluta tro att jag kan nåt...

Dagen har bestått av massa bilåkning känns det som. Jag hatar verkligen att både åka och köra bil. Finns inget värre ;S Tyckte det var roligt när man fick körkortet och ett par år därefter men nu har man väl blivit gammal kanske :) Kan absolut inte se mig åkandes på stan en helg som man gjorde förr om åren. Usch jag verkligen avskyr det där stället nu och jag kan inte för minna sinnes fulla förstå hur nån kan tycka det är roligt :D haha man ändrar sig mycke tydligen. Tror jag har blivit en liten eremit som bara sitter inne och gör ingenting :) Men det är skönt det med. Jag försöker få ordning i mitt liv är mitt svar ;)

Nej fyy jag är trött och imorgon ska jag på möte med syon för att försöka knåpa ihop ett mail till dom där mupparna så jag kanske kan få lite pengar nån gång. Rätt dåligt i kassan nu kan jag lova. Dock skulle mamma beställa från Börjes så jag klickade med en ny hövåg :D JAAAAAA ÄNTLIGEN !!!! och ett par stövelskaft sträckare :) Mina stövlar är inte direkt vackra längre så jag hoppas man kan få ordning på dom iaf. Ville ju ha nya ridbyxor oxå men pengarna räcker tyvär inte så långt...

Usch nu känner jag mig ännu mer nere efter mitt mail. Faan va jag är KASS !!!!!!!


// Märi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0