Nu då kanske

Idag har det varit en riktig slappar dag. Måste försöka imorgon (om jag hinner) städa och plugga lite. Kollade lite nu vad som är på gång i skolan och hittade lite i engelskan. Matten måste jag också försöka fixa. Kommer inte ihåg när inlämningsuppgiften skulle vara klar där men det skiter jag i idag. För det är fredag och då ska man inte plugga. Lets dance står nämligen på schemat och jag ska ta med min lill prins upp här strax och mysa framför tvn :)

Varit till syon idag och han har knåpat ihop ett papper och skickat till CSN så nu hoppas jag att jag kan få pengar och att det inte tar alltför lång tid. Har ju som sagt räkningar som jag inte kunnat betala denna månaden. Ska försöka ta kort och lägga ut lite grejer på tradera, hästnet och blocket också. Har blivit värsta lat med det där och har inte tagit kort och mailat tillbaka efter ordning. Då är det inte lätt att sälja ;( Men sen är det så fruktansvärt irriterande när folk bara mailar och sen blir det inge mer. Visst jag kan förstå om dom inte vill ha grejen men då kan dom faan skriva det också !

Har även idag hunnit med att hälsa på i Enebäck hos underbara Cissi :D Gud va det var längesen jag träffade henne. Har även hälsat på dom små och sett snyggingen nr 1 på gården nämligen Spirren ;) Jösses vilken fin häst. Det vore nåt för Mollan det ;)
Men som sagt vill jag få sålt på hennes lilla trollunge innan jag bestämmer mig om det blir nån betäckning. Vore super kul men samtidigt backar jag  lite med tanke på vad som hände förra sommaren. Chansen att det ska hända igen är säkerligen minimal men skräcken finns kvar. Det vill jag aldrig behöva uppleva igen. Så jag avvaktar och ser vad som händer med lill bebis och sen hur det artar sig med skola mm. Är ju inge brådska än iaf :)

Nej nu har det börjat så jag ska ta med mig min kavaljer upp :)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0