Konstigt

Det är mycket saker jag inte riktigt förstår och som jag antagligen inte kommer få svar på heller. Har bestämt mig för ett tag sen att jag inte tänker bli en sån som vänder kappan efter vinden och försöker ändra på mig när jag kommer i olika situationer för att passa andra. Jag är som jag är och passar det inte så får det väl va. Ganska trist när man känner att människor man hade runt sig bara försvinner och man förstår inte varför. Jag tycker inte jag ändrat på mig och blivit en sämre människa så varför är dom inte kvar ?

Hoppas på att jag får pengar från CSN så jag kan fortsätta i skolan och klara den så man kanske kan söka vidare. Anledningen till att man stannat här hela livet är för att jag inte vågat flytta. Sen har jag alltid haft så mycket här som varit viktigt i mitt liv och jag inte velat flytta för det. Men som det känns nu så har jag förlorat så mycket att det kan kvitta om jag är kvar här.

Skulle vara mycket bättre om dom "vänner" man har runt sig kunde säga om nåt är fel eller vad det nu kan vara. Eftersom jag inte är synsk eller har en spåkula så vet jag inte vad dom tycker. Men det kanske bara är så att man är ett stort fel och inte passar in i deras "mall" av hur man ska vara eller se ut. Tråkigt är det iaf och speciellt när jag inte förstår varför. Blir bara ännu mer ledsen och drar mig undan mycket mer när man känner såhär. Känns iaf inte roligt när man inte kan få vara med på saker eller vara den som finns för sina vänner. Har alltid försökt ställa upp på mina vänner så gott jag kunnat. Iaf enligt min åsikt. Men nu kanske jag har tänkt lite mer på mig själv och försöker göra saker för min egen skull som jag tycker är skoj. Unnar dom mig inte det ? Jag förstår iaf ingenting...



// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Cissi

JAg finns här och hos mig får du vara precis hur du vill för så är det bara...

2011-02-10 @ 17:38:03
Postat av: Jenny

Du är underbar! Vill dom "vännerna" inte ha dej för den du är så kan dom dra. Man ska va sig själv och inte anpassa sig efter andra :)

2011-02-16 @ 19:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0