Det lilla kräket

Fyy faan va jag älskar min lilla katt !!!!!! Eller inte... ;/ Det vidriga lilla kräket har hållit mig vaken ytterligare en natt. Så om han inte låter mig sova inatt kan han snart börja packa sin väska och flytta nånannanstans. Jag begriper inte vad problemet är bara det att jag blir sååå förbannad. Hade tänkt att ta kort på hans fina "renovering" och lägga ut här men ja orkar inte göra nånting. Är tröttare än tröttast och har huvudvärk. Jag måste få sova. Men inte lätt när man har med en karl att göra som inte begriper. Springer runt och skriker och lever faan. Nej snart du ditt lilla Alfonz kräk har mamma fått nog och då åker du ut med huvudet före !!!

Ändrade planer konstant hela tiden känns det som. Blev vanlig gympa igår då jag upptäckte att det behövdes plugg för min del och även försöka få i mig lite mat innan träning. Idag skulle Anki rida Z men det har jag också ställt in då det behövs mer plugg eftersom vi har prov imorgon i svenska. Upptäcktes då igår under dagen och jag har inte riktigt koll på vad provet handlar om ;/ Mm tycker nog det kan va lite svårt ibland att förstå men jag får göra mitt bästa. Mupparna på CSN har skickat mig ett nytt brev så nu ska jag få tag på syon under dagen imorgon och se om han kan hjälpa mig att skicka ett intyg till dom. Går dom inte med på det så blir det inge mer plugg för mig utan då hoppar jag av. Kan inte läsa utan pengar... Ska kolla upp om det finns nåt extra jobb man kan ha medans man pluggar för att försöka få in lite mer pengar. Har ett ställe jag ska kolla med iaf. Bara hoppas på det bästa.

Nej nu har jag inte tid att sitta här då jag måste sätta fart mot stallet. Z vila igår så idag måste jag rida lite. Kommer bara skritta ut en sväng då vädret är skit. Jag har ingen lust med nånting egentligen med tanke på mina sov rutiner men va faan idag måste jag klättra upp vare sig jag vill eller inte ;/
Usch jag har nog kommit en i nån slags depp period igen tror jag. Är så sjukt trött (har ju iofs sina orsaker ;/) och omotiverad till saker. Vet inte vad det är med mig riktigt. Vet att det är en hel del som spökar i mitt huvud som inte får komma fram. Jag trycker allt jobbigt åt sidan för att jag inte orkar ta tag i det just nu. Jag vill vara en glad och pigg människa. Inte en ledsen och arg person. Mycket med skolan också tror jag. Att jag är nervös för hur det ska gå med allt. Pengar, betyg mm. Men det är väl bara vänta och se. Dagen kommer när jag har svaren på det.

Nu får det vara nog för idag. Tror ni hästen dör om han vilar idag med ? ;( Jag vill verkligen inte rida...


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte vara arg på lilla snyggingen Alfonz!! :) Han var ju snäll när jag sov hos dej ;) haha. Ska han flytta hemifrån så kan han flytta till Skåne, men då får han banta lite först ;D Annars blir de så dyrt att skicka ner han.. Många frimärke... Haha :) Puss

2011-02-01 @ 16:08:27
Postat av: Märi

Joo fyy han är ett riktigt kräk på nätterna ;( Haha ja men konstigt att han va snäll då han blev ju faan in love när du va här ;) Nej då han behöver inte banta. Massa kärleksmyys är de ju. hihi. Puss <3

2011-02-01 @ 22:24:32
URL: http://mariboman.blogg.se/
Postat av: Jannica

Nej jag tror inte Z dör av att vila.

Jag vilar ju alla mina 3 hästar i form :)

2011-02-02 @ 21:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0