Som vanligt

Hädanefter när jag bloggar ska jag skriva om det som HAR hänt och inte det som SKA hända för det blir bara fel iaf och inte enligt planerna.

Blev ingen veterinär idag då vi missuppfattat varann utan hon kommer nästa vecka istället. Gör inte mig så mycket och det är ju inge superakut som nån i stallet behöver ha fixat heller.

Tog en kort promenad med Jojje, Karl och Kristina och imorgon får jag se vad herrn ska få göra. Longering kanske...? Ytterligare en tjej som mailat ang hans annons och som kommer och provrider snart hoppas jag. Verkar som man kanske hittar medryttare till honom så man kan andas lugnt igen. Känns inte så rockigt om pålle bara ska stå och inget göra. Men jag håller tummarna för att nåt ska gå bra i mitt liv :)

Imorgon ska jag ringa af och se om hon har nån tid för mig denna veckan. Usch jag gillar inte dom...


// Märi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0