Sjuk ?

Vet inte om det är nåt på gång för jag känner mig inte spec fräsch. Har haft ont i huvudet till och från i några dagar och förut i stallet satt jag upp på Karl en sväng och när jag klev av kändes det inge vidare heller...

Santoz:
Har fått mail av en tjej som är intresserad av Santoz och vi har mailat lite fram och tillbaka. Jag har skickat bilder och även film på honom så vi får se om han ev kommer bli smålänning framöver :) Vore sjukt kul för honom om han fick komma till nåt ställe där dom verkligen gör nåt av honom. Jag tror nämligen på denna lilla krabat och han kommer bli en toppen ponny om man gör på rätt sätt.

Siri:
Nåt är vajs med sessan och jag vet inte riktigt vad. "Om hon får va hos dig nån vecka till ska du se att hon mår bra igen". Så var det en av mina vänner som skrev till mig i ett mess <3

Alfonz:
Han tog ingen skada av klo angreppet och är lika jobbig som han alltid varit :)

Zonic:
Har dessvärre ingen koll på min stora morot för han är denna månad utlånad till elinor i stallet :) Jag såg han iofs i tisdags kväll ? när dom red från stallet och han såg bra ut på håll iaf ;) Såg han även idag i hagen men jag tror inte det går nån nöd på han. Bara glad att slippa mig en stund...

Jojje:
Longerad idag med inspänning och det gick över förväntan. Nästa gång ska jag prova spänna under magen så han verkligen rundar sig då han har tendens att höja nacken och sänka ryggen. Galoppen ska vi inte ens prata om hur han ser ut... :(


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0