Me like

Tänk om jag fick bestämma exakt hur mitt liv ska se ut med alla tillbehör. Jösses undra hur det skulle bli ? :)
Vet iaf att jag skulle ha en egen gård så jag kan pussa på mina älskade djur 24/7 och ha fullständig koll på vad som händer. Dock skulle jag nog behöva ha nån inackorderad då jag skulle få panik att va helt själv. Måste ju tjata hål i huvudet på nån varje dag ;)
Om man hade pengar så man kunde bygga upp sitt drömhus och stall helt från grunden. Hur många kan göra det egentligen ?

Nej dom där pengarna styr mig mer än nåt annat och jag gillar det inte... Men va ska man göra lixom ? :/


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Märi du har alla chanser ge inte upp. Jag hade samma dröm och se hur det gick

2011-08-26 @ 22:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0