Kvällen

Nu är det strax dags att stoppa prinsessan i duschen och efter det mig själv. Uppstigning tidigt imorgon bitti då vi ska börja täcka stack kl 7 :) wiiie bara jag som tycker det är roligt dock men sen är jag inte som alla andra heller ;)

Idag har det varit en mycket intressant dag. Har nästan kännts lite som förr i tiden. Dock vet jag att det va skit, skulle bli skit och alltid kommer va skit så därför provar jag inget mer... Nope det tåget har gått och jag står kvar ensam. Blir bäst så för alla parter :)

Har sökt jobb nu oxå på kvällskvisten och det vore faan nåt om man kunde få det :D Ingen vore gladare än jag verkligen.

Nej nu hör jag att sessan ropar att hon vill duscha :P Haha önsketänkande.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0