Jag vill jag vill

Exakt om en vecka drar det igång med alla dessa roliga träningar igen som tex danspass, step, zumba mm. Så sjukt roligt och jag vill verkligen gå på dom. MEN jag har inga pengar... Iofs kanske dom har första veckan gratis som förra terminen men då har jag ett annat problem, nämligen SKOR !! När Tess och jag var på stan sist hitta jag perfekta dojjor för ändamålet men prislappen var inte att leka med. Visst det finns både dyrare och billigare men eftersom jag vill satsa denna gången behöver jag ha ordentliga skor. Nu var dom som sagt inte sjukt dyra men i min värld så är allt dyrt. Borde få in pengar nästa vecka "nån gång" men jag har stallhyror och lite annat skit som ska betalas då. Hur gör man för att få in pengar lite snabbt ??????


// Märi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0