Hösten

Känns som att sommaren börjar gå mot sitt slut och hösten är på ingång. Jag tycker nog alla årstiderna har sin charm men sommaren är väl helt klart bäst :)

Hade tänkt plugga i höst men då jag glömde bort att söka in så får det vänta. Velar lite fram och tillbaka hur jag ska göra. Vore bra om man kunde få betyg men samtidigt känns det som resan dit är alldeles för lång och svår för mig. Jag får ta mig en ordentlig funderare och söka till våren i så fall. Nu ska jag lägga energi på att försöka hitta ett jobb istället. Funkar inte det får det nog kanske bli skola...

Mycket som ska ske nu i höst och jag hoppas det kommer bli bra för mig. Har blivit lite mer ändringar runt hästarna och stallen men det tar jag i ett senare inlägg. Har fortfarande inte klart med en av pållarna än :)

Ikvälll har vi stallmöte i Labbsand och ska då göra upp om hagar inför vintern och även när hästarna kommer in på natt och vi ska börja med fodringar. Ska bli spännande att se hur mötena går till på det här stället. Har ju som sagt lite dålig erfarenhet av stallmöten, hagar mm ;) Dock hoppas jag att folket i Labbsand har lite bättre koll på läget och att man kan komma överens utan en massa skitsnack efteråt.

Blir nog en promenad idag med Kristina och Karl innan mötet oxå. Början på mitt nya liv med en massa promenader :) Jag har ju ca 7 månader på mig ;) hahahaha


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0