Hmm

Dagen blev inte riktigt som jag planerat då jag fick ett telefonsamtal på morgon av bror som undra om jag kunde va hundvakt. Jag hade tänkt åka snålskjuts till Örebro med B för jag ska köpa present åt mamma. Hon fyller ju på lördag :) Men det verkar som jag får ta det imorgon istället då hon ändå tror jag ska på Vulkan. Jag ska iofs på Vulkan men jag får väl "smita" till Örebro innan ;)

Ringt till bm på morgon och dom ringer upp mig strax efter tio. Lyckat om jag får komma idag när jag har Gabby här... Vill inte lämna dom där två själva för man vet aldrig hur det slutar.

Mailat tillbaka till dom som skrev om Jojje och även hon som va intresserad av Santoz. Har inte hört nåt och jag börjar bli otålig :) Hoppas jag hinner ut till min bebis ikväll och hälsa på och även prata med Cissi... Är Karl fräsch ikväll ska vi ta en promenad med pållarna så risken finns att jag inte hinner. Cissi kanske slutar tidigare imorgon så jag hinner dit då ? :)

Nej det är väl bäst jag försöker få i mig lite frulle innan mamma ska åka då jag nu i skrivande stund sitter på altan och håller koll på brudarna.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0