Duschen

Eftersom tiden sprang iväg så fasligt igår blev det aldrig nån dusch av sessan. Därför ska det göras idag (förstår dock inte riktigt varför) och vi kommer inte vara sams efteråt... Hon hatar att duscha och jag hatar att duscha henne. Som gjort för fight. Men det är väl kanske bäst jag sätter fart så jag blir klar nån gång.

Är så sjukt trött så jag skulle kunna somna sittandes här :/ Hoppas det är nåt bra på tv sen så jag får nån belöning för skitjobbet som strax ska göras :)

Nej nu har jag skjutit på det alldeles för många timmar....


// Märi<3


Kommentarer
Postat av: granne till grönvik

Han har haft kordsförlamning och behöver lugn igångsättning. Hästarna har gått på fri tillgång så konstigt att han skulle varvanvårdad då jag skott honom och levererat hö och dessutom skickat ut mi vet för att ge honom rätt vet vård vid korsförlamningen

2011-08-24 @ 10:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0