Dagen

Hästar, hästar, hästar och mer hästar. Så har min dag varit på ett ungefär. Ser i princip likadan ut imorgon med :)

Började med en tur till Jannica där jag hämtade upp några hästtäcken, sölade lite skit och sen åkte hemåt.
Efter det upp till Dammis, pussade på min vackra morot och hämtade Anki. Vidare till Valåsen för att kolla lite hoppning och efter det till Dammis igen då Kristina skulle träna. Ner till stallet där jag stämt träff med en tjej som är intresserad av att rida Jojje. Hon provred och det såg bra ut. Han är ju inte alltför enkel i dagsläget men med tiden kommer han bli den pärla han en gång var :) Natta pojkarna och nu är jag hemma. Sängen kallar då jag ska upp i ottan för att släppa ut fyrfotingarna.

Imorgon styr jag näsan mot Dammis vid 12 då jag är anlitad som fotograf/filmare. Efter det bär det av mot nästa stall då veterinären är på ingående. Får se om det blir Jojje eller Sunny som får sig en omgång imorgon. Jag röstar på Sunny men vi får se om Karin hinner det. Inväntar svar under morgondagen :)

Nej sängen var det väl... ;)



I will follow you until you love me


// Märi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0